مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت

مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت

ورزش و اساس رژیم غذایی برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت . اگر این درمان بیمار را شامل نمی شود Ariyado بدنی و رژیم غذایی ، شاید Ntejah خوب است. معمولا، از مزایای Riyash فیزیکی بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت در این مقاله است.

اول، کاهش سطح قند خون است.

شما می توانید انسولین فیزیکی تقویت می کند. می تواند قند بدن خورد . پس از آن ، می تواند بیمار را به کاهش قند خون کمک کند.

دوم، کاهش سطح چربی خون

در Alhadh ، بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت، نیست که Aldmoh قند بالا فقط بیمار اما من چربی خون بالا، فشار خون بالا، به معنی ارائه مشترک در بیماری کلیوی ناشی از دیابت . و همچنین ، فشار خون بالا Almakhltrh بزرگ برای بیماری های قلبی و نارسایی قلبی ، و غیره . از این مطالعه، می توان کاهش سطح فیزیکی ، چربی خون و کلسترول و پیشگیری از بیماری های قلبی و غیره.

سوم، افزایش اثر بخشی داروهای

این معلوم است که ورزش می تواند کمک به مردم برای Anfas وزن . از مطالعه ، پس از از دست دادن وزن ، اثر بخشی داروها را به خوبی .

چهارم، تقویت عضلات فیزیکی است.

در واقع ، می تواند عضلات فیزیکی بیمار را تقویت و تقویت سیستم ایمنی بدن .

پنجم، می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ورزش با دیابت کمک Sier ایجاد اعتماد به نفس برای دیگر بازدیدکننده داشته است .

در حال حاضر، بیش از بیش بیماری های کلیوی بیماری های ناشی از دیابت و بیمار بیماری کلیوی می ترسم فکر می کند به دیابت است که یک بیماری علاج ناپذیر ایجاد می شود، آن است که اگر مبتلا به این بیماری ، ممکن است نیاز به قرعه کشی مرگ . در واقع، اگر بیمار می تواند به بیماری های کلیوی ناشی از درمان دیابت و شیوه ای مناسب را انتخاب کنید ، به خوبی می تواند تسلط صورت بیماری و یا جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و غیره .

شما می توانید با Canutorna آنلاین به بحث در مورد بیماری کلیوی ناشی از دیابت ، مانند بحث : درمان و آنچه را که رژیم غذایی مناسب و ورزش مناسب و چه و غیره مناسب چه می باشد.

البته، شما می توانید ایمیل ارسال به همچنین :

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزایای ورزش برای بیماری کلیوی بیمار ناشی از دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.